söndag 26 oktober 2008

Resultat från scrappträffen

Igår va ja på en av få österbottniska scrappträffar...
såå himmla roligt..å vilken inspiration den gav....
nu vill ja bara scrappa :-)
hoppas d snaart blir en träff igen...

Här kommer resultatet...




Denna var till en utmaning enligt skiss...




Denna hörde till en utmaning var man ändast fick använda cardstock int någo mönstrade papper...



Denna LO gjorde ja bara på fri hand...:-)

nöjd är jag med dem alla...

skriv gärna vad just du tycker..Tack!
ha en skön söndag..:-)

8 kommentarer:

cia sa...

Hej
Gillar dyker, den tycker jag passade fint ihop foton och papper och titel.

Kuu kuu känns lite tom.
Kanske nåt mera papper med där skulle funka?
/Cia

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

jättefina LO:s :-) så gulliga bilder på kuu kuu LO:N!:-)

Karina sa...

Jätte härliga LO´s du gjort. Är det nån stämpel du använt på första och tredje LO´n till journaling?? Jag är SÅ dålig på att få nån bra journaling på mina LO´s och de där så så fina ut...i min stil på nåt vis!
Ha det bra!

Bettan sa...

Så kul med träff, blir lite sugen på att åka. Härliga foton du har scrappat :-)

Maja Stokk / eyovine sa...

Hej!
Gillar dyker LO:n enkel, stilren och snyggt färgmatchat.
// Maja

Articsisters sa...

Jag har smitigt från städningen ett tag för att surfa runt och hitta lite inspiration för kommande projekt.

Du är välkommen att titta in hos oss. Sedan sist har vi gjort ett en tändsticksask – hybrid, ett speciellt minialbum med fiffig
förvaring. Det har virkats flitigt och sist men inte minst en
reflexblomma.

Ha det gott
Lisbet

Anonym sa...

Vilka fina LO:er..
Ja, visst är det kul med scrapmara!! Jag var också på en igelgen och det var verkligen suuuper inspirerande!!

karam Yoli
www.stampelboden.se
www.yolis.blogg.se

mymlis sa...

Härliga LO:s!
Du har blivit utmanad i min blogg!