fredag 29 februari 2008

En ny PIF

Blev igen PIF:ad av Kiry på FL
så nu är det min tur att göra en ny PIF
e sååå himmla roligt med dessa PIF:ar att få lite nya saker :-)
så är du intresserad av att bli PIF:ad å få lite nya scrappgrejer så skriv en kommentar i detta inlägg.

En PIF går ju ut på att skicka i detta fall scrapgrejer till nån...
bland alla som skrivit en kommentar i detta inlägg inom en viss tid så kommer jag att dra lott bland...blir två vinnare...å dessa två vinnare får lite scrapgrejer på posten sedan...
å sedan e d deras tur att göra en PIF i t.ex sin blogg eller på nån sida var man e aktiv var gäller scrappning....t.ex FL`s trådar i forumet...

Såå alla me nu...å lycka till!!
alla vill väl ha lite nya frächa scrappgrejer?!?! ;-)

Söndag den 9.3 kl 18 drar jag vinnarna, så senast kl 17 ska du skriv en kommentar så är du med!
Lycka till!

Trevlig helg till alle sammans!

4 kommentarer:

Bettan sa...

Hej! Klart jag hakar på en pifutlottning till :-) Det är ju jättekul.
Ha en bra dag!
Coursell

Anonym sa...

Jag vill gärna bli PIFad. De är ju så roligt att ge och få lite nya saker som kan sätta fart på insperationen. Kram IddeGirl

Anonym sa...

Hej! Klart jag hakar på igen! Alltid kul att se vad andra har.

Helena sa...

Jag vill! jag vill!