onsdag 20 februari 2008

PIF-tävling

Nu är det min tur att vinna en PIF i nuttis blogg :-)
Så nu är det min tur att ha min första PIF, hoppas många vil delta...:-)

PIF betyder "Pay It Forward", alltså "skicka det vidare".
Det man skickar är scrap-relaterade saker. När man blir "PIFad" får man ett litet kuvert med posten från den som "PIFar", och sedan är det ens tur att "PIFa", alltså skicka ett nytt kuvert fyllt med scrap-material till någon annan.

Så vill du vara med i utlottningen så skriver du en kommentar i detta inlägg,
tävlingen pågår t.o.m 28.2 kl 18.00. Vinnarna meddelas här i bloggen senast 29.2 kl 12

Lycka till!

4 kommentarer:

Lillemor sa...

Jag vill bli PIF:ad!
//Minne

Anonym sa...

Smiter in och tar en lott till piffningen...

Anonym sa...

Det blev fel namn Inte kicki utan kiry

www.mariante.se sa...

Klart jag vill bli piffad!
Här fanns det en massa smått å gott å kika på! Oj vad du scrappat massa fina Lo.sar!
Då hoppas jag på tur nu då !
Å såklart är du välkommen till min blogg å kika om du har lust!