onsdag 9 april 2008

tibax efter lite paus






japp här e ja nu igen efter renovering å flyttning å fått ordning på hemmet...
å vissst har ja några LO`s till er att kika på som ja int lagt in...här kommer 2 som jag gjorde för ca. en månad sedan till 2 utmaningar...en på scraputmaningen en skiss, men minns nu tyvärr int vilken vecka mera...de va iallafall LO`n som heter babysim å den kom med i publicering...:-)
Den andra LO`n som heter 6 månader var till en skiss på swe scrapbook men den kom tyvärr int me, bättre lycka nästa gång...:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Va kul att du kommit igång igen. Jag bara bävar för min period i flytten då jag har mina saker i kartonger.
Härliga lo:s jag gillade mest den med vattenlek. Så härliga färger på korten. Jag är mycket för att ha fotomattor (ett papper bakom kortet som sticker fram som en ram) bakom mina kort och tyckte därför det ser lite tomt ut. Men det är ju jag det. Kul att se dig i farten igen.

Anonym sa...

Äntligen! Har väntat på att få se nåt nytt ifrån dig. Precis som Nuttis här sa, så gillar jag den med Babysimmet. Fick känslan om när vi var på babysim med vårat första barn. Jaa flytt här med så småningom.

MalinL sa...

Fina Lo:s! Och ett så himla sött barn du har! =D