torsdag 8 maj 2008

Mina första kort

kom på att ja ville prova göra egna morsdagskort...så dehär e mina aldra första egna kort..


Kortet åt farmor..framsidan


När man öppnar kortet ser det ut såhär



Dikten som är skriven i kortet...Tack för dikten puman :-)




morsdagskort åt mormor


då hon öppnar kortet ser det ut såhär


fotat lite från sidan


fotat från andra sidan...

Blev inspireradav det senare kortet av mysanpysan på FL kolla nuttis blogg...

Trevlig helg åt er alla..åker bort över helgen så blir inget scrappande här över helgen...


5 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt att se kortet du liftade. Fint det blev. Jag har inte gjort klart mitt än.

MalinL sa...

Finsa kort! Diggar verkligen det till mormor.. så fränt! =D

Anonym sa...

Jättefina morsdagskort! :o) Och vilken fin dikt!

Anonym sa...

Jättefint det vikta kortet blev, måste nog ta tid och göra en nån gång.

Anonym sa...

Fina, det till mormor blev jättefint och dikten är såå fin... Jag gjorde också ett kort som ligger i bloggen om du vill se...