onsdag 14 maj 2008

Några nya



några nya LO`s som jag nog gjort för en bra stund sen
men ha vari med i nå tävling å utmaningar så ja ha glömmt å visa dem...
men bättre sent än aldri!



kossan och jag gjorde jag till en skissutmaning på familjeliv :-)



Gudmor heter denna med sonen å hans gudmor/moster..min syster..:-)
denna gjorde jag till en tävling i pumans blogg för en tid sedan..som va en skiss också..


Ha haft en liten paus med scrappandet nu..har helt enkelt int hunnit scrappa...har varit så mycki annat...men ida tänkte jag försöka hinna scrappa lite..Vi iss ändå int gå ut i d fina vädre idag då sonen hade lite feber igår..å ha sovi oroligt å e lite snuvig...bättre stanna inne ida så han int blir riktit sjuk...

5 kommentarer:

Mia sa...

Jättefina!!! Gillade färgerna och att dom var ganska enkla men ändå fanns massa detaljer.

Anonym sa...

Fina! Jag gjorde oxå efter den skissen, men glömde skicka in den... Men så är det när man är glömsk!

mymlis sa...

Jätte fina! Du har verkligen utvecklats i ditt scrappande! :-)

MalinL sa...

FIna Lo's! Gillar färgerna! Gillade absolut hur du satt blommorna på "Gudmor"! =)

Anonym sa...

Ljusigt! Mysigt med blommorna i en halvcirkel.