söndag 8 februari 2009

scrappträff

Igår fick ja ääääntligen vara iväg på en efterlängtad scrappträff..
lika roligt som alltid var det...
roligt å se vad andra gör, roligt att koma bort hemifrån en stund, roligt å få scrappa...
vi luncha å prata å scrappa hela dagen...:-D

Vi hade 3 utmaningar en skiss, ett bingo och en ordutmaning som man skulle scrappa till ordet glädje...:-)
ja hann med skissen och glädje, bingon börja ja på med men den gjorde jag klar här hemma igår kväll så ni får se alla 3 LO`s nu :-)


Denna LO hörde till ordutmaningen Glädje



Denna LO hörde till bingon, den e ja int nöjd med..
valde en rad var man skulle ha En rund form,knappar, swirls,max ett foto



Denna LO gjorde jag till skissen :-)






4 kommentarer:

Karina sa...

Vilka fina alster du gjort på träffen. Jag gillade dem allla, fast den sista varmin favorit!! Härligt foto och fin layout och färger.

www.mariante.se sa...

Här vare en massa kul inspiratio å snyggt att se på....vad kreativ du är !
Mmmmm nog är det så alltid att Tingturas stämlar inte bara är snygga de är väldans billiga oxå!
Jag köpte alla swirlarna å det kostade inte ens 100:-
Ha en kalas vecka med mycket pysseltid

Anonym sa...

Visst är det kul att gå på träff. Min son fyllde år igår annars hade jag också en träff inbokad.
Fina lo:s du gjort. Jag var med om en sådan där bingo en gång jag med. Det är inte lätt och jag hoppade över den. Det fanns ingen rad som jag gillade. Alla har ju sin stil hur man vill göra sitt scrapping.

Ejdern sa...

Verkar ha varit en produktiv träff. Fina LO's!