söndag 22 februari 2009

två nya LO

Nuuu ääääntligen känns de lite som jag komit in i scrappandet pånytt...:-)
igår fick ja klart två hela LO, vet int när ja sist sku ha scrappat 2 på samma da...:-D

Här kommer första...en som jag gjort till
veckans skiss
blev int riktit lik skissen, men kanske man ser ändå jag använt den?
nåå iallafall är jag nöjd med den :-D



följande LO känns lite spännande...hehe....såååååå olikt mig, å guuuu va tid de tog å göra den, å int vet ja om ja e nöjd eller int heller...haha, måst nog vänja mig vid att se på den en stund före ja säger va ja tycker tror ja :-)
nåå iallafall zozzo hade en utmaning i sin blogg där man sku scrappa crazy, å denna känns nog verkligen crazy för att vara jag :-)

7 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Ojj jesus va ja tyckt om hande crazy...Verkligen häilt anna enva tu bruk lag. Men JÄTTE JÄTTE fin...Faktist häilt underbar...:-) Men va int e roligt ti scrap na annat en gang??Å till tå slutresultate var såde braa...:-) Kram

Miss Goldie sa...

Jag tycker den där crazy LO:n belv jättefin! Fint med så där mycket dekorationer. Det är inte din vanliga stil, men riktigt fint.

Milla sa...

Tack va snälla ni e...:-)
jaa he va no roligt, men guu va he to läng...:-)
å va rooligt he va å la me rosa å lite "rödare nyanser" å int bara hede blått...:-D

får no lite hoppas på en flicko nu så ja får scrapp lite rosa å..:-D

Rasses mamma sa...

Jag tycker att dom är väldigt fina.... Ska ta o lägga upp mina bara jag får samlat liten mod....

jag ahr ju börjat scrappa jag o det är verkligen kul:...

Alex sa...

tycker också du har lyckats bra med crazy-utmaningen! riktigt fint! älskar foton på den andra LO:n :-)

Anonym sa...

Vad fint du har scrappat!

Addis och Leif sa...

Vilken jättefin reseLO! :)

Mvh
/Addis